close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השכרת יאכטה במרינה הרצליה עם גל ונעמה השכרת יאכטות

מערכת שורשכג סיוון, תשפג12/06/2023

השכרת יאכטה במרינה הרצליה זה הפתרון שלכם לבלות עם בני הזוג, עם החבר'ה, עם ההורים או אפילו עם החברים מהעבודה

תגיות:
צילום: freepik

מחפשים בילוי לשבת בבוקר, לערב של יום ראשון או בילוי טוב לסגור את השבוע? השכרת יאכטה במרינה הרצליה זה הפתרון שלכם לבלות עם בני הזוג, עם החבר'ה, עם ההורים או אפילו עם החברים מהעבודה. השכרת יאכטה במרינה הרצליה זה בעיקר לצאת מהמסגרת הקבועה שלכם, ולצלול למשהו קצת אחר. רוצים לשמוע עוד? הגעתם למקום הנכון.

השכרת יאכטה במרינה הרצליה גל ונעמה השכרת יאכטות – בילוי גיבוש למקומות עבודה
הרבה פעמים גיבוש של מקום העבודה הופך להיות אירוע משעמם, שעובדים מנסים להבריז ממנו.

צילום: freepik
ולמען האמת, עוד טיול על טרקטור? עוד טעימות של יין באיזה יקב בבנימינה? הדברים האלה חוזרים על עצמם בכל מקום עבודה, ומתחילים כבר להיות מאוסים. את המטרה של האירוע – גיבוש, הם בטח לא יכולים להשיג. אבל גיבוש של מקום העבודה על יאכטה? את זה עוד לא היה לכם, נכון? אנחנו מזמינים אתכם להתגבש על יאכטה פרטית של גל ונעמה השכרת יאכטות, להפליג לנתניה, ליפו או סתם ללב ים, תלוי כמובן בתקציב שיש לכם ובזמן שאתם רוצים להקדיש לפעילות. אתם יכולים להביא משחקי חברה, לצלול בלב ים, לעשות תחרות בין הצוותים עם מספר יאכטות, לרכב על אבובים, לרקוד ולאכול והכל על הסיפון המפנק, רק אתם והים.

השכרת יאכטה במרינה הרצליה – בילוי עם בן / בת הזוג עם גל ונעמה השכרת יאכטות
תגידו בעצמכם – מה יותר כיף מבילוי אינטימי אחד על אחת עם בן או בת הזוג האהובים, על יאכטה פרטית? אם בא לכם להשקיע בבן או בת הזוג שלכם ולהפתיע אותם עם בילוי לא שגרתי, אתם יכולים לתכנן אתנו גל ונעמה השכרת יאכטות את ההפלגה לפרטי פרטים. למשל, לתכנן את הבילוי כך ששעת השיא של השקיעה תהיה בדיוק כשתגיעו ללב הים, ובדיוק באותו רגע יוגש לכם בקבוק יין טוב ונשנושים טעימים. נוכל לתכנן את השייט עם ארוחה רומנטית לאור נרות (יותר נכון, לאור כוכבים...). השכרת יאכטה במרינה הרצליה זו חוויה מהממת לזוגות.

ואם אתם מעוניינים להציע נישואים, אנחנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות יודעים בדיוק איך לספק לכם את הרגע הרומנטי המושלם, בלוקיישן המושלם, עם כל מה שצריך כדי שבן / בת הזוג יגידו לכם "כן".השכרת יאכטה במרינה הרצליה בשילוב הצעת נישואין מושלמת.

השכרת יאכטה במרינה הרצליה – בילוי המתאים לכל המשפחה
השכרת יאכטה יכול להתאים לכל אחד מבני המשפחה, החל מהנכדים הקטנטנים שבוודאי ייהנו ממראה הים החולף מולם, ועד לסבים והסבתות. זו הזדמנות טובה לגיבוש משפחתי באווירה קצת אחרת, עם אפשרות לדבר על דברים בנחת, לצחוק, לרקוד וכמובן לאכול. רק שתדעו, חברת גל ונעמה השכרת יאכטות אומרים שכשאוכלים בים, האוכל תמיד טעים יותר וזאת מניסיון של שנים מהפלגות בים.

השכרת יאכטה במרינה הרצליה גל ונעמה השכרת יאכטות – כמה זה עולה ולאן היאכטה שטה?
היאכטה של חברת גל ונעמה השכרת יאכטות מפליגה במשך כשעתיים, מהמרינה בהרצליה ללב הים, איפה שהמים צלולים כבדולח, ואתם לא יכולים כבר להתאפק עד שהסקיפר יגיע בדיוק לנקודה שממנה אפשר לקפוץ לים. אבל אם אתם חושבים על השכרת יאכטה במרינה הרצליה לזמן ממושך יותר, נוכל בשמחה להשיט אתכם דרומה עד לתל אביב או אשקלון, או צפונה לחופי נתניה או חיפה היפהפיים. וכמה זה עולה? ככה וככה, אין מחיר לאושר ולשלווה שתחוו בהפלגה על יאכטה בלב ים, ועכשיו ברצינות, המחירים שלנו הוגנים ומתאימים לכולם.

התקשרו אלינו 0504600470 גל ונעמה השכרת יאכטות!

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה